Koopcontract

Koopcontract biedt extra zekerheid

Heb je het perfecte huis gevonden? Je wilt er natuurlijk zeker van zijn dat alles rondom de koop van je nieuwe thuis goed wordt geregeld. De afspraken tussen jou en de verkoper kun je het beste vastleggen in een koopcontract. Het is niet verplicht om het koopcontract bij een notaris te regelen, maar het geeft je wel meer zekerheid.

Koopcontract van jouw notaris

Het tekenen van een koopcontract is zeker niet vrijblijvend. Als koper heb je een bedenktijd van drie werkdagen, maar daarna zit je als het ware aan de koop vast. Jouw notaris adviseert je in het opnemen van ontbindende voorwaarden. Hierin staat bijvoorbeeld dat de koop niet doorgaat, als je geen passende hypotheek geregeld krijgt. Of dat de koop ontbonden wordt als uit een bouwkundige keuring blijkt dat er teveel aan het huis verbouwd moet worden.

Jouw leven. Jouw koophuis. Jouw notaris.

Bij jouw notaris staat jouw persoonlijke verhaal centraal. Jouw notaris luistert, stelt vragen, maakt duidelijk en geeft een eerlijk advies over het beste koopcontract, voor zowel de kopende als de verkopende partij. Jouw notaris behartigt de belangen van de koper én de verkoper in het koopcontract.

Download hier de brochure Woning Kopen.
Download hier de brochure Woning Verkopen.

Wil jij ook een afspraak maken met jouw notaris voor het opstellen van een koopcontract? Of liever meteen een offerte aanvragen? Notariskantoor Broekmans is bereikbaar op 040 – 213 63 60 of via ons contactformulier.

Wij kiezen voor een koopcontract van jouw notaris

• Alle afspraken tussen ons (koper en verkoper) staan zwart op wit
  • Jouw notaris geeft ons een begrijpelijk advies over mogelijke ontbindende voorwaarden
  • De notaris is neutraal en behartigt de belangen van ons allebei