Leveringsakte

Leveringsakte voor officiële eigendomsoverdracht

De onderhandelingen zijn achter de rug. Het koopcontract is ondertekend. Je bent al druk bezig met het regelen van de verhuizing en het nadenken over de inrichting. Toch is je droomhuis nog niet van jou. Pas als de leveringsakte is ondertekend en alles is vastgelegd in het Kadaster, ben je écht eigenaar. Jouw notaris helpt je graag bij de officiële eigendomsoverdracht van je nieuwe woning.

Jouw leven. Jouw koopwoning. Jouw notaris.

Jouw notaris luistert, stelt vragen, onderzoekt en geeft advies. Voordat we de leveringsakte maken, onderzoeken we bijvoorbeeld of de verkoper écht eigenaar is van de woning. Ook gaan we na of jij en de verkoper voldoen aan alle afspraken die jullie hebben gemaakt in het voorlopige koopcontract. We zien erop toe dat de verkoper de woning, volgens afspraak, zonder hypotheek levert en dat jij de koopsom tijdig bij ons stort. Als alles in orde is, ondertekenen jij, de verkoper én de notaris de leveringsakte op ons kantoor.

Wil jij ook een afspraak maken met jouw notaris voor de officiële eigendomsoverdracht van jouw woning? Of liever meteen een offerte aanvragen? Notariskantoor Broekmans is bereikbaar op 040 – 213 63 60.

Heb je hulp nodig met je

leveringsakte?

Jouw leven. Jouw geluk. Jouw Notaris.